Marketingu digjital është procesi i promovimit të një biznesi apo marke lidhur me produktet dhe shërbimet e tij në internet duke përdorur mjete për të ofruar mesazhe promocionale të marketingut në një audiencë të synuar. Internet marketing përmban një gamë të gjerë taktikash dhe strategjish të marketingut duke përfshirë përmbajtjen, emailin, marketimin në motorët e kërkimit, marketingun e degëve dhe më shumë.

Më poshtë kemi përzgjedhur 13 strategji për të promovuar biznesin tuaj:



1- Search Engine Marketing (SEM)


SEM është një lloj marketingu në internet që promovon një faqe interneti duke rritur shfaqjen e

saj në motorët e kërkimit. Kjo e bën këtë përmes SEO dhe përmes reklamave të paguara, marketingut të përmbajtjes (content marketing) dhe marketingut të mediave sociale (social media marketing).


2- Search Engine Optimization (SEO)


SEO fokusohet në përmirësimin e renditjes apo shikimit të një faqe interneti brenda motorëve të kërkimit me përdorimin e fjalëve kyçe dhe përmbajtjeve me cilësi të lartë. Gjjithashtu ndihmon faqen e internetit të lartësohet në listat e Google, Bing dhe motorët e tjerë të kërkimit.


3- Online Ads


Shfaqja e reklamave përfshin shfaqjen e një reklame në një hapësirë statike dhe të vendosur.

Reklama zakonisht do të përbëhet nga një imazh, art grafik ose fjalë dhe do të gjendet në revista dhe gazeta të cilat shfaqin informacione për të cilat klientët tuaj janë të interesuar.


4- Pay-per-click ads


Ky është një lloj reklamimi ku publikuesi i reklamës paguan për çdo klikim të marrë. Kjo do të thotë, ndërsa 1000 njerëz mund të shohin reklamën, botuesi do të ngarkohet financiarisht vetëm kur një person në fakt klikon mbi të. Kjo do të thotë, nëse 1000 njerëz mund ta shohin reklamën dhe 10 klikojnë, publikuesi do të tarifohet vetëm për dhjetë personat që realisht klikuan këtë reklamë.


5- Social Media Marketing


Marketingu i mediave sociale përfshin marketingun në faqet e Facebook, Instagram, Linkedin etj. Marketingu mund të përfshijë krijimin e faqeve dhe duke promovuar direkt atë faqe interneti ose kompani dhe duke paguar për reklamim në platformë apo promovimin e një produkti nëpërmjet fotove, videove etj. Strategjitë janë të pafundme.


6- E-mail Marketing


Kjo është një formë e marketingut e cila fokusohet në shpërndarjen e një mesazhi reklamues përmes postës elektronike. Kjo mund të përfshijë një mesazh në formën e shkrimit ose një kombinim të fjalëve, imazheve dhe videove. Problemi ditët e sotme është bërë vështirësia për t`i çuar emailet në inboxin parësor e jo në spam.


7- Referral Marketing


Është një formë më delikate e marketingut në internet, marketingu i referimit ju lejon të referoni miqtë tuaj, familjen dhe njerëzit e tjerë në një faqe interneti nëpërmjet një link-u special kur jeni të kënaqur me produktin ose shërbimin e tyre. Kompanitë që ofrojnë programe referimi do t`ju japin nga një “nxitje” për çdo rekomandim që ju sillni.


8- Vendndodhja e bazuar në marketing


Është një strategji e drejtpërdrejtë e marketingut që përdor vendndodhjen e një pajisjeje të lëvizshme për të njoftuar pronarin e pajisjes nëpërmjet mesazheve me tekst “SMS-ve” rreth ofertave nga bizneset afër.


9- “Filiali” në Marketing


Nëse jeni një filial, ju do të punoni si palë e tretë për të promovuar produktet ose shërbimet e një kompanie. Ju do ti referoni klientët në këtë kompani nëpërmjet marketingut të produkteve dhe shërbimeve më pas do marrësh “stimul’’ për çdo shitje ose do të promovoheni në kompani.


10-Video Marketing


Marketingu nëpërmjet videove lidhet me marketingun e një produkti ose shërbimi me përdorimin e videove. Videot mund të jenë të çdo lloj gjatësie dhe të kenë çdo lloj përmbajtjeje apo mesazhi brenda tyre. Ata mund të jenë edukative në një formë, por në fund të fundit kanë qëllimin e promovimit të një produkti apo shërbimi.


11- Blogimi


Një blog është i njohur si një botim në internet ose kanal që ka në përmbajtje të saj artikuj, foto, podkaste, lajme, udhëzime dhe mësime, video dhe përmbajtje të tjera.


12-Kontent Marketing


Është një formë e marketingut që përmban krijimin dhe ndarjen e materialeve në internet (si videot, bloget dhe postimet e mediave sociale). Qëllimi është të stimulojë interesin duke shfaqur një produkt ose shërbim online.


13- Marketingu i Rrjetit


Ky marketing referohet si marketing i shumëllojshëm dhe shitja e drejtpërdrejtë është një metodë ku agjentët e pavarur shërbejnë si shpërndarës mallrash dhe shërbimesh të cilët janë inkurajuar të ndërtojnë dhe menaxhojnë forcat e tyre të pavarura të shitjes duke rekrutuar dhe trajnuar agjentë të tjerë për të shitur riprezantimet e produkteve ose shërbimet e kompanisë. Krijimi i një rrjeti online shitësash të tillë është më efektiv dhe me kosto më të ulët.

Nëse doni të dini më shumë mbi digjital marketing na shkruani në hello@hst.al.

Hashtag Solutions Team