Problemi i madh i bizneseve të vogla...

Biznesi i vogël shumicën e rasteve përjeton kohë të vështira ose dështon, jo për shkak se konsumatorët nuk duan të blejnë produktet e tyre, por sepse konsumatorët as nuk e dinë se produktet/shërbimet e tyre ekzistojnë.
Biznesi i vogël përjeton një problem të madh në marketing dhe reklamim. Për shumë prej tyre, kostoja është një pengesë e madhe.

Shumë nga metodat popullore që njohim (si radio, televizioni, revistat dhe gazetat) shpesh janë shumë të shtrenjta për bizneset e vogla. Kjo është arsyeja pse kompanitë e mëdha me reklamat e tyre mbizotërojnë tabelat, gazetat, revistat, radiot dhe televizionet.

Për shkak se shumica e bizneseve të vogla nuk mund të gjejnë klientët që ata kanë nevojë për të mbetur në treg, ata “vdesin urie” sepse nuk mund të shesin produkte dhe shërbime mjaftueshëm. Si munden bizneset e vogla të tërheqin konsumatorë mjaftueshëm për të qëndruar në këmbë?
Falë internetit, tani ka mundësi për reklamim të lira dhe interesante.

Megjithëse disa nga metodat që unë do të ndaj me ju mund të funksionojnë shumë mirë kur përdoren vetëm, ne ju rekomandojmë që të kombinoni metoda të ndryshme për të arritur rezultatet më të mira. Këtu janë dhjetë mënyrat më të mira që biznesi i vogël të gjejë klientë të rinj dhe të mëdhenj.

1- Fjalë-e-gojës gjithmonë funksionon!


Kjo është padyshim forma më e vjetër e marketingut dhe reklamave që përdoren nga bizneset që në krye të herës. Ndërkohë që mund të sjellë rezultate më të ngadalshme sesa radio ose televizioni, ajo ende funksionon shumë mirë.
Për shkak se njerëzit po bëhen gjithnjë e më të dyshimtë ndaj reklamave të paguara, komunikimi mbetet një nga metodat më të besueshme në botë.
Kur një klient është i lumtur dhe i kënaqur me një produkt ose shërbim, ekziston një tendencë e natyrshme njerëzore që ata kanë mundësi ta ndajnë këtë përvojë me njerëzit në rrethin e tyre që kanë ndikim e besim - familjes, miqve, kolegëve, fqinjëve dhe nganjëherë të huajve.

Një klient i kënaqur është një nga mjetet më efektive të marketingut dhe reklamimit që një biznes i vogël mund të ketë ndonjëherë.


Klientët e kënaqur bëhen ushtarë, ungjilltarë dhe avokatë për biznesin tuaj. Është e mahnitshme se sa larg do të shkojnë për të promovuar, bindur dhe mbrojtur biznesin tuaj jashtë.
Fjala e gojës është aq efektive dhe e fuqishme sa shumë biznese të suksesshme mbështeten vetëm në këtë metodë për të reklamuar dhe tregtuar produktet dhe shërbimet e tyre. Bizneset e marketingut në rrjet janë një shembull i mirë.
Pra, si saktësisht mund të zhvillohet biznesi juaj i vogël nga një ushtri e konsumatorëve të pasionuar, të cilët do të përdorin reklamimin e fjalëve në avantazhin tuaj?

Hapi i parë dhe më i rëndësishëm është shitja e një produkti ose shërbimi që me të vërtetë funksionon dhe ofron vlerë të madhe për këdo që i përdor ato. Nëse një produkt apo shërbim jep sigurine e tij dhe bën më shumë se sa thotë ajo, është një fitues!
Shumica e njerëzve blejnë produkte ose shërbime për të zgjidhur një problem ose për të kënaqur një nevojë. Asgjë nuk do ta bëjë një klient më të lumtur dhe më të kënaqur sesa marrja e një produkti që zgjidh një problem shumë sfidues. Ata do të bërtasin emrin tuaj nga majat e maleve!

Përvoja e madhe e klientit.
Nuk ka rëndësi se sa e madhe është konkurrenca juaj. Ju mund të rrisni një biznes të suksesshëm me shërbimin e mirë të klientit.

Njerëzit pëlqejnë të blejnë produkte dhe shërbime nga bizneset që i trajtojnë me respekt. Njerëzit duan që t'i kushtohet vëmendje dhe të trajtohen mirë dhe gjithmonë do të kthehen për të shijuar përsëri atë përvojë të bukur.
Mos harroni, konsumatorët shpenzojnë paratë e fituara me vështirësi në produktet tuaja. A nuk mendoni se ata meritojnë një "Faleminderit" të madh me një buzëqeshje të gjerë në fytyrën tuaj? Njerëzit vështirë se harrojnë një eksperiencë të mrekullueshme si konsumator dhe do t'i tregojnë për fat të mirë njerëzve të tjerë për këtë.

Jepni klientëve tuaj një arsye për të reklamuar dhe tregtuar biznesin tuaj.


Ndonjëherë, reklamimi përmes fjalës së gojës nuk vjen automatikisht; ju duhet të inkurajoni, motivoni ose nxisni klientët tuaj ta bëjnë atë për ju.
Filloni një program referimi ose shpërblimi për klientët tuaj ekzistues. Shpërblimi duhet të jetë mjaft i madh për të nxitur interesin e tyre dhe për t'i bërë ato të ndërmarrin veprime. Është një metodë e favorshme që gjithmonë funksionon.

2- "E ke falas"!


Gjithkush pëlqen gjëra falas.

Dhënia e disa prej produkteve dhe shërbimeve tuaja falas krijon tri gjëra shumë pozitive dhe interesante për biznesin tuaj të vogël:
Së pari, njerëzit e dinë se ju ekzistoni.
Së dyti, kjo ju jep një shans për të vërtetuar vlerën e produktit apo shërbimit tuaj dhe të tregoni se me të vërtetë punon.
Së treti, ai u siguron klientëve tuaj të ardhshëm një mënyrë të lirë për të provuar produktet ose shërbimin tuaj pa shpenzuar asnjë para. Dhe nëse konsumatorët gjejnë me vlerë produktet ose shërbimet tuaja, ata do të jenë të gatshëm të paguajnë para për të.

Shumica e njerëzve kanë një dobësi për fjalën 'falas'. Në mendjen e tyre, është një mundësi tjetër për të shijuar ose përdorur diçka pa shpenzuar asnjë para. Konsumatorët e duan 'falas' diçka sepse nuk kanë asgjë për të humbur; ata vetëm rrijnë duarkryq, relaksohen dhe gëzojnë shërbimin ose produktin pa ndonjë rrezik. Duke i tërhequr ata në biznesin tuaj, u jepni atyre një shans për të parë dhe për të provuar diçka që do të ishte fshehur tërësisht prej tyre nëse nuk e hapni derën tuaj.

Sidoqoftë, duhet të siguroheni që gjërat falas nuk do të zgjasin përgjithmonë. Prej fillimit, përcaktoni numrin e njerëzve që do të kënaqen me produktet e lira ose sa ditë do të zgjasë promocioni. Jo të gjithë duhet të marrin artikuj falas; është elementi i mungesës që e bën shumë tërheqës.

3- Oferta!


Ashtu si gjërat falas, skontot punojnë shumë mirë. Ata janë një tjetër mënyrë krijuese dhe me kosto të ulët për të tërhequr më shumë konsumatorë në biznesin tuaj.Njerëzit shpesh shohin zbritjet e çmimeve si një mundësi e madhe për të kursyer para dhe për të shijuar një produkt ose shërbim për një kosto shume të ulët.
Në fakt, skontot dhe marrëveshjet zakonisht ndikojnë konsumatorët për të blerë më shumë produkte ose shërbime sesa ato që ishin planifikuar fillimisht. Ata duan të 'kapin rastin', sepse të njëjtat produkte nuk mund të jenë aq të lira nesër.

4- Filloni një Konkurs


Gjithkush pëlqen të fitojë. Nuk është vetëm çmimi që fitoni, por është tronditja e fatit ose mundja e njerëzve të tjerë.
Le të themi se jeni në biznesin e dasmave dhe shisni fustane nusërie, aksesorë martesorë dhe çdo gjë tjetër për të rinjtë të cilët janë duke planifikuar një martesë.
Le të themi gjithashtu që të filloni një konkurs interesant dhe çmimet përfshijnë një realizimin e nje fustani nuseje ose një udhëtim muajin e mjaltit plotësisht të sponsorizuar në një vendpushim lokal. Për të hyrë në këtë garë, të gjitha çiftet do të duhet të bëjnë është të paraqesin një poemë romantike se si ata u takuan me njëri-tjetrin.
A mund ta imagjinoni llojin e lëvizjes që kjo mund të krijojë për biznesin tuaj të vogël?
Për të përhapur fjalën rreth konkursit, mund të përdorni komunikimin dhe mediat sociale si Facebook. Çiftet e mundshme do të fillojnë të flasin për konkursin dhe të krijojnë vëmendje dhe lëvizje për ju.
Megjithëse shumë prej tyre nuk do të fitojnë çmimin e madh, ata do të jenë të interesuar të gjejnë më shumë informacion rreth produkteve dhe shërbimeve që ofron biznesi juaj i vogël.

5- Akoma nuk keni nje faqe interneti?


Zotërimi i faqes suaj nuk është më një luks që gëzojnë vetëm kompanitë e mëdha. Interneti tani ka bërë të mundur që të gjithë të konvertojnë një biznes online.
Më e rëndësishmja, ju duhet të përfshini të dhënat tuaja të kontaktit (adresa fizike, telefoni dhe e-mail). Një faqe interneti është si stendë afishimi për ju ose reklamimi në gazetë. Përfaqësoni biznesin tuaj të vogël në internet, nuk kushton asgjë dhe do të përfitoni shumë.

6- Merrni listë në direktoritë lokale


Në ditët e lashta, shumë kohë para se të kishim telefonat celularë, ishin këto libra shumë të njohur të quajtura 'Faqet e Verdha'.
Çdo person dhe biznes kishte numrat e telefonit (dhe nganjëherë adresat) të listuara në Faqet e Verdha.
Meqenëse më pas kishte më pak telefona (të njohura si linja fikse), ishte e lehtë të merrnin emrat dhe numrat e të gjithëve në një libër.
Falë internetit, bizneset e vogla mund të renditen falas në direktoritë lokale.
Kur një biznes i vogël regjistrohet në një direktori lokale, njerëzit në mbarë botën mund ta gjejnë në hartë dhe të shikojnë informacionin e kontaktit të tij. Pjesa më e mirë është, nuk duhet të paguani asgjë për t'u regjistruar. Disa nga më të njohurat janë Google, Yahoo Lokale dhe Bing.
7- A JENI NË MEDIAT SOCIALE?
Mediat sociale po ndryshojnë mënyrën se si bëhet biznesi në botën e sotme.Edhe pse tani ka disa platforma të mediave sociale në të gjithë botën, Facebook kryeson paketën si komuniteti më i madh social në botë me mbi 2.3 miliardë përdorues të regjistruar në mbarë botën.
Rrjetet sociale janë disa nga vendet më të mira ku klientët tuaj potencialë varen dhe kjo ka kuptim të përsosur që ju të regjistroni edhe biznesin tuaj në Facebook. Mediat sociale si Facebook dhe Twitter e bëjnë shumë të lehtë për njerëzit (klientët dhe jo klientët) të flasin për biznesin tuaj. Ata mund të ndajnë ose të flasin në lidhje me produktet dhe shërbimet tuaja dhe kjo ju lejon që të angazhoheni lehtësisht me ta.

8- Reklama online


Më shumë njerëz tani varen nga interneti për informacion në ditët e sotme. Më shumë njerëz po shohin YouTube se ata shikojnë televizionin. Më shumë njerëz lexojnë faqet e lajmeve dhe revistat në internet në vend të versioneve të letrës. Edhe kompanitë e mëdha e kanë njohur këtë ndryshim dhe po investojnë më shumë në reklamat online sesa ato tradicionale.

Meqë më shumë njerëz tani shpenzojnë më shumë kohë në internet, ka kuptim vetëm që t'i ndiqni ata.

Ka forma të ndryshme të reklamimit në internet, por një nga programet më popullore është Google AdWords .Google është deri tani motori më i madh i kërkimit në internet dhe miliona njerëz në mbarë botën varen prej saj çdo ditë për informacion. Me një buxhet të vogël ditor prej $10 deri në $20 në ditë, bizneset e vogla mund të tërheqin mijëra klientë potencialë për të blerë produkte dhe shërbime. Megjithatë, është e rëndësishme që ta dini se reklamimi në internet do të funksionojë më mirë për biznesin tuaj nëse keni një faqe interneti të personalizuar për reklamim dhe informim.

9- Shtypni dhe shpërndani fletushka


Fletushkat mbeten një mënyrë e thjeshtë por shumë efektive për të publikuar dhe reklamuar biznesin tuaj. Ata zakonisht punojnë më mirë për bizneset e vogla që i drejtojnë konsumatorët brenda një zone të caktuar (të tilla si kampuset universitare, pronat e banimit, zyrat dhe zonat industriale). Vendosja e fletushkave në makinat e parkuara dhe dyert e hyrjes në shtëpi zakonisht funksionojnë mirë. Ju gjithashtu mund të hasni njerëz të interesuar të cilët mund të duan të dinë më shumë për biznesin tuaj dhe të bëjnë pyetje.

Fletushkat kane funksionuar per Colin Thornton , një nga sipërmarrësit frymëzues të Smallstarter.
Kur ai filloi biznesin e tij të riparimit të kompjuterave nga garazhi i prindërve të tij, ai shtypi disa fletushka dhe i ndau ato me njerëzit në lagjen e tij. Kështu e tërhoqi grupin e tij të parë të konsumatorëve dhe sot, ai e ka rritur biznesin e vogël në një kompani të suksesshme shumë milion dollarësh.

10- Përfshihuni në punën vullnetare


Bërja e punës vullnetare është shpesh një mundësi e neglizhuar për të gëzuar publicitet falas. Merrni pjesë në punën vullnetare në komunitetin tuaj, kishën ose xhami. Sponsoroni një ngjarje ose ofroni shërbimet tuaja falas. A keni menduar ndonjëherë pse kompanitë e mëdha kanë shpikur "CSR", akronimin e përbashkët për Përgjegjësinë Sociale të Korporatës? Për disa arsye, klientët duan të mbështesin bizneset që i japin diçka shoqërisë në një farë mënyre.
Shumicën e kohës, gjithçka që kërkohet është koha juaj, përpjekja dhe inkurajimi.

Tani është koha e veprimit!